Softonic-recension

Utbildningsspel för småbarn, förskolebarn och spädbarn

Har du sett en liten unge ha kul framför en datorspel och undrat varför och hur han kan tycka att det är så attraktivt? För många människor erbjuder datorspel mycket kul, och nu är det samma för barn och småbarn. Låt oss ta reda på hur vi kan förvandla denna idé till verklighet och skapa de bästa pedagogiska spel för småbarn och förskolebarn, som kommer att hjälpa dem att förbättra sina färdigheter och stimulera deras kreativitet.

Efter att ha skapat en gratis pedagogisk app, bestämde vi oss för att lägga till ännu fler spel och aktiviteter där de kan leka med alla inställningar och de utgående länkarna som inte är tillgängliga för bebisar.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Baby Games for 234 year old toddlers

Har du provat Baby Games for 234 year old toddlers? Var den första att lämna din åsikt!